14.7.2018, 15:24
1) Ano, píše se to přímo v pravidlech: "Hra končí až v okamžiku, kdy je přiložena poslední kartička a zároveň žádný z hráčů už nemůže nebo nechce přiložit ani své případně dosud zbylé opatství."
Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x
![]() Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
14.7.2018, 15:24
1) Ano, píše se to přímo v pravidlech: "Hra končí až v okamžiku, kdy je přiložena poslední kartička a zároveň žádný z hráčů už nemůže nebo nechce přiložit ani své případně dosud zbylé opatství."
14.7.2018, 15:58
To zní vůči základnímu pravidlu a sice, že se hráči v tahu střídají ,trochu nelogicky, ale z formule co jsem vycitoval výše to chápu, že pokud základní kartičky dojdou, ale zbyly opatství, tak hráči (pokud chtějí) jimi můžou ještě dohrát, i kdyby to znamenalo, že jeden hráč hraje dvakrát (právě dohrál poslední základní kartičkou, ale zároveň je posledním, komu ještě zbylo opatství).
|
|
Pravděpodobně související témata… | |||||
Téma | Autor | Odpovědi | Shlédnuto | Poslední příspěvek | |
KE STAŽENÍ-PRAVIDLA Opatství a starosta v2 | Chmura | 4 | 2 205 |
17.9.2021, 19:08 Poslední příspěvek: peťul |