CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x


Avatar
KE STAŽENÍ-PRAVIDLA Opatství a starosta


téma založeno uživatelem Eldenroot - 26.2.2014, 18:28 |

Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků]
Asusik 1 Chmura 7 Eldenroot 2 Joachim 10 3 Lucie Nárožná 1 Mroj 2 peťul 1 renis 6 šmoula 2
#1
Jak hrajete statek s katarem, tzn. když se selátkem je za 4 body, kolik je to když je na louce katarský hrad a statek?
Odpovědět
#2
(17.9.2019, 10:17)Chmura Napsal(a): Pravděpodobně myslíš "Katarské město" (město ve kterém je obsažena kartička s Katary = obléhané město)

Statek je v tomto případě za 8 bodů!

CITACE PRAVIDEL:
"Sedláci zásobují obléhané město, i katary. Sedlákům se každé dokončené obléhané město počítá za dvojnásobek, tj. za 6 bodů. Pokud má hráč na louce prasátko z rozšíření „Kupci a stavitelé“, nebo statek z rozšíření „Opatství a starosta“ obdrží za takové město 8 bodů."

(samozřejmě je zde nutná figurka sedláka + selátko, nebo figurka sedláka+statek Mrknutí )


- K celé problematice doporučuji stáhnout a podrobně pročíst od návod uživatele @peťul

NÁVOD MINIROZŠÍŘENÍ KATAŘI:

[Pouze registrovaní a přihlášení uživatelé mohou zobrazit URL odkazy - klikněte ZDE pro přihlášení/registraci.]


Díky, myslel jsem si to...
Odpovědět
#3
Měl bych ještě jeden dotaz, když mám ve městě starostu a není tam erb může mi tam někdo dát svého panačka na přímo, když tam jakoby starosta není nebo to musí udělat obkartu?
Odpovědět
#4
(19.9.2019, 8:51)Chmura Napsal(a): 1. Platí zde všeobecně pravidlo pro přikládání figurek. Nezáleží zde jakou má figurka hodnotu.

2. Figurku lze do města přidat jen tak že protihráč propojí dvě nezávislé části města (se svojí figurkou) a tvoje město se starostou.

 Takže odpověď pro tebe: jen přes "obkartu". Usměvavý

díky to dává smysl... Usměvavý
Odpovědět
#5
Ahoj, mám další dotaz, když zaboduji na cestě dlouhé třeba 10 kartiček a mám tam vozík,znamená to, že se s vozíkem můžu přesunout na jakoukoli oblast v rámci pravidel podél té dlouhé cesty?
Odpovědět
#6
díky za doplnění...

(5.10.2019, 21:46)šmoula Napsal(a): Ahoj,
nene to nelze - pokud přemisťuješ vůz, tak ho můžeš přemístit na libovolnou sousedící kartičku (tedy jednu z 8 - vodorovně, svisle nebo úhlopříčně)...
Zde cituji pravidla:
"Poté je možné si vůz vzít zpět do své zásoby, nebo (na rozdíl od družiníka) je možné ho přemístit na sousední neuzavřenou a  neobsazenou cestu, město, klášter či opatství. Sousední území je takové, které se nachází na téže kartičce nebo na kartičce sousedící vodorovně, svisle nebo úhlopříčně, a opět platí všechna všeobecná pravidla pro umísťování figurek. Pokud není žádné vhodné sousední území k dispozici (tj. nesmí být uzavřené ani obsazené), musí si příslušný hráč vzít svůj vůz zpět do své zásoby."

ještě tě poprosím, kde najdu ty pravidla,  ze kterých jsi čerpal, ty co jsem tady našel, tak tam nic takového (sousedící vodorovně, svisle nebo úhlopříčně) není?
Odpovědět


Pravděpodobně související témata…
Téma Autor Odpovědi Shlédnuto Poslední příspěvek
  KE STAŽENÍ-PRAVIDLA Opatství a starosta v2 Chmura 4 2 205 17.9.2021, 19:08
Poslední příspěvek: peťul



Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)